Стоит ли покупать?
- Автор
- Сообщение
- Сообщения: 16
- Зарегистрирован: 2004-ноя-30 22:25
Стоит ли покупать?
Jamis Cross Country 2.0 новый за 8 200 руб?
- Сообщения: 1155
- Зарегистрирован: 2005-фев-12 18:42
- Байк: СССР/Revelation
- Реальное имя: Серега
- Стиль катания: Неспешные покатушки
- Откуда: Самара
- Сообщения: 12258
- Зарегистрирован: 2004-апр-08 10:04
- Откуда: Самара
Re: Стоит ли покупать?
ZnoY писал(а): Jamis Cross Country 2.0 новый за 8 200 руб?
Модель какого года? По словам Jerry, модель 2005 вся идёт на СРАМе, 27 скоростей, спереди уровня деора, сзади аливио (приеду на работу - посмотрю точнее). И стоит под 11 штук.
В 2004 она была на асере, 24 скорости.
- Сообщения: 12258
- Зарегистрирован: 2004-апр-08 10:04
- Откуда: Самара
Уточняю по модели 2005:
CROSS COUNTRY 2.0
A triple-gauge aluminum frame, aggressive geometry, gusseted down tube and chisel-cut dropouts mark the Cross Country 2.0 as a serious bike. With SRAM X-7 shifters and 27 speeds to work through, you’ll have gearing enough for easier climbing, with our precise-handling geometry and 75mm-travel SR XC60 fork to tame the descents.
FRAME 6061 triple gauge aluminium main tubes and S-bend stays, gusseted down tube, replaceable derailleur hanger.
FORK SR XC-60, 75mm travel.
HEADSET Tange TG-4 threadless, 1 1/8”.
WHEELSET Weinmann ZAC19 double wall rims, 36H, with Formula alloy sealed QR front and freehub rear, 14g stainless steel spokes.
TIRES CST Racing knobbie, 26” x 1.95”, wire bead.
DERAILLEURS SRAM 5.0 rear, SR XCR-504 31.8mm top pull front.
SHIFTERS SRAM X-7, Impulse Trigger-shift, 27-speed.
CHAIN KMC Z9000.
FREEWHEEL SRAM Powerglide PG-950, 9-speed, 11-32.
CRANKSET TruVativ IsoFlow, 44/32/22, 170mm (12-21”).
BOTTOM BRACKET Cotterless bolt-type, sealed, boron axle, 68 x 124mm (2S).
PEDALS ATB platform, hi-impact resin cage & body, toe clips attachable.
BRAKESET Tektro forged alloy direct pull brakes with Tektro forged alloy levers.
HANDLEBAR ATB Riser, 6° x 20mm rise x 620mm width.
STEM Jamis alloy threadless.
GRIPS Kraton dual compound.
SEATPOST Alloy micro-adjust, 350mm x 27.2mm with alloy clamp and QR seatpin.
SADDLE WTB Speed V Sport with SL top and steel rails.
Я бы взял.
CROSS COUNTRY 2.0
A triple-gauge aluminum frame, aggressive geometry, gusseted down tube and chisel-cut dropouts mark the Cross Country 2.0 as a serious bike. With SRAM X-7 shifters and 27 speeds to work through, you’ll have gearing enough for easier climbing, with our precise-handling geometry and 75mm-travel SR XC60 fork to tame the descents.
FRAME 6061 triple gauge aluminium main tubes and S-bend stays, gusseted down tube, replaceable derailleur hanger.
FORK SR XC-60, 75mm travel.
HEADSET Tange TG-4 threadless, 1 1/8”.
WHEELSET Weinmann ZAC19 double wall rims, 36H, with Formula alloy sealed QR front and freehub rear, 14g stainless steel spokes.
TIRES CST Racing knobbie, 26” x 1.95”, wire bead.
DERAILLEURS SRAM 5.0 rear, SR XCR-504 31.8mm top pull front.
SHIFTERS SRAM X-7, Impulse Trigger-shift, 27-speed.
CHAIN KMC Z9000.
FREEWHEEL SRAM Powerglide PG-950, 9-speed, 11-32.
CRANKSET TruVativ IsoFlow, 44/32/22, 170mm (12-21”).
BOTTOM BRACKET Cotterless bolt-type, sealed, boron axle, 68 x 124mm (2S).
PEDALS ATB platform, hi-impact resin cage & body, toe clips attachable.
BRAKESET Tektro forged alloy direct pull brakes with Tektro forged alloy levers.
HANDLEBAR ATB Riser, 6° x 20mm rise x 620mm width.
STEM Jamis alloy threadless.
GRIPS Kraton dual compound.
SEATPOST Alloy micro-adjust, 350mm x 27.2mm with alloy clamp and QR seatpin.
SADDLE WTB Speed V Sport with SL top and steel rails.
Я бы взял.
- Сообщения: 7353
- Зарегистрирован: 2004-янв-21 17:02
- Байк: TG!!
- Реальное имя: Абдурахман
- Откуда: Самара
- Сообщения: 12258
- Зарегистрирован: 2004-апр-08 10:04
- Откуда: Самара
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей